Architektura Jako Nośnik Reklamy - debata

Architektura Jako Nośnik Reklamy - debata
fot. „Szyldy i reklamy sklepowe” Jan Wojeński, materiały prasowe organizatora; Centrala https://www.facebook.com/centralagrupaprojektowa

Organizatorzy zapraszają na prezentację badania ARCHITEKTURA JAKO NOŚNIK REKLAMY prowadzonego przez grupę projektową Centrala w 2016 roku oraz debatę z udziałem ekspertów.


18 stycznia 2017 (środa), godz. 12:30
Państwomiasto, ul. Andersa 29 , 00-159 Warszawa.

Program 

12.30 początek spotkania

12.45 prezentacja badania ARCHITEKTURA JAKO NOŚNIK REKLAMY - Małgorzata Kuciewicz, Centrala

13.30 debata

Paneliści:

Eric Bednarski, reżyser filmów dokumentalnych, scenarzysta, producent.
Twórca filmu “Neon” z 2014 roku, opowiadającego historię warszawskich neonów od czasów przedwojennych po współczesność.

Jan Franciszek Cieślak, współzałożyciel Stowarzyszenia Kulturotwórczego Miastodwa, działającego na rzecz przestrzeni miejskiej

Tomasz Fudala, historyk i krytyk sztuki, kurator w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie festiwalu Warszawa w Budowie min. edycji z 2012 roku: “Miasto na sprzedaż - reklama zewnętrzna w przestrzeni publicznej warszawy od XIX wieku do dziś.

Wojciech Wagner, wicedyrektor Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy, kierownik zespołu pracującego nad projektem uchwały krajobrazowej dla Warszawy

Monika Wróbel, architektka. Doktorantka na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej gdzie przygotowała rozprawę doktorską pt. "Miejsce sztuki współczesnej w przestrzeni miasta na przykładzie Warszawy".

Moderacja: 
Bogna Świątkowska, prezeska Fundacji Bęc Zmiana, która zrealizowała kilkadziesiąt projektów w przestrzeni publicznej Warszawy

Po debacie: lunch

Szczegóły na stronie wydarzenia.

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»