Artykuły

Metalowy sufit z charakterem

Metalowy sufit z charakterem Sufit w dziury. Brzmi niewiarygodnie? A jednak takie rozwiązanie jest możliwe, dają je sufity metalowe. Płyty podwieszane z metalu zapewniają nieograniczone wręcz pole kreatywności poprzez dobór odpowiednich form, kształtów, kolorów i faktur. Mogą też spełniać wysokie wymagania akustyczne.

więcej

Armstrong uzyskuje super ekologiczny certyfikat dla całego systemu sufitów podwieszanych

Armstrong uzyskuje super ekologiczny certyfikat dla całego systemu sufitów podwieszanych Firma Armstrong jako pierwszy producent w Europie uzyskała zaawansowany certyfikat ekologiczny Cradle to Cradle®. Oznakowanie przyznane zostało rusztom nośnym produkowanym przez Armstrong. Wcześniej producent uzyskał taki certyfikat także dla płyt sufitowych. Oznacza to, że od teraz cały system sufitów podwieszanych Armstrong może poszczycić się jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie systemów ekologicznej produkcji.

więcej

Armstrong inwestuje w rozbudowę fabryki sufitów

Armstrong inwestuje w rozbudowę fabryki sufitów Jeden ze światowych liderów akustycznych sufitów podwieszanych, firma Armstrong uruchomiła właśnie nową linię produkcyjną w fabryce w Pontarlier, we Francji. Dla rynku polskiego, na którym Armstrong jest jedną z trzech największych firm dostarczających sufity podwieszane, oznacza to szybsze dostawy materiałów do nowych i modernizowanych budynków.

więcej

Biura w Polsce: ilość czy jakość?

Biura w Polsce: ilość czy jakość? Rekordowy rozwój rynku biur w Polsce przekłada się nie tylko na wielkość oddanej powierzchni, powoli kończy się era szybkiego, taniego budowania. Nowe biurowce projektowane są w oparciu o jakość, i z myślą o tym, że za wiele lat muszą być atrakcyjne. Eksperci Armstrong wskazują jako jeden z przykładów nowego standardu warszawski biurowiec Proximo.

więcej

Biuro Stanley Black & Decker: twórcze nie tylko w założeniu

Biuro Stanley Black & Decker: twórcze nie tylko w założeniu Stworzenie kreatywnego biura dla dobrego projektanta nie stanowi problemu. Jak jednak sprawić, by biuro było atrakcyjne wizualnie, ale co najważniejsze przyjazne dla ludzi? Przykładem połączenia tych zadań jest nowa siedziba firmy Stanley Black & Decker zrealizowana przez Tétris. Design i przyjazną dla uszu akustykę zapewniają m.in. cztery rodzaje sufitów Armstrong.

więcej

Nowoczesne biuro - zamiast biurek przestrzeń wspólnej pracy

Nowoczesne biuro - zamiast biurek przestrzeń wspólnej pracy Nowoczesne biuro wyraźnie dzieli się dziś na trzy strefy odpowiadające specyfice wykonywania zadań: miejsce pracy w pełnym skupieniu, część administracyjną m.in. z kuchnią pracowniczą, oraz strefę, która zaczyna odgrywać kluczową rolę w firmach – miejsce komunikacji i wspólnej pracy, tzw. collaboration area. A wszystko po to, by młodzi pracownicy efektywniej wykonywali swoje obowiązki.

więcej

A Book 2017 - jest nowe wydanie albumu inspiracji

A Book 2017 - jest nowe wydanie albumu inspiracji Firma Armstrong udostępniła kolejne wydanie prestiżowego rocznika, który stanowi przegląd najciekawszych inwestycji przeprowadzonych w Europie oraz aktualnych trendów w architekturze i wyposażeniu wnętrz. W tegorocznym A Booku znalazły się 32 realizacje, w tym aż 6 projektów z Polski.

więcej

Sklepy jak galerie sztuki i designu

Sklepy jak galerie sztuki i designu Kiedy cały handel powoli przenosi się do sieci sklepy i butiki walczą o klientów nie tylko towarem i cenami. W wyścigu o to jak przyciągnąć i zatrzymać klienta nowym orężem staje się wystrój sklepu. Zjawisko coraz wyraźniej widać też na polskim rynku.

więcej

Sufit zintegrowany z techniką - TechZone od Armstrong

Sufit zintegrowany z techniką - TechZone od Armstrong Zazwyczaj sufit podwieszany i instalacje techniczne lub serwisowe tworzą niezależne od siebie, odrębne jednostki. Często prowadzi to do efektu sporego chaosu w estetyce wnętrza. Armstrong wprowadził system, który ułatwi uzyskanie ładu na suficie i łatwą integrację płyt sufitowych z oświetleniem i dyfuzorami powietrza. System TechZone to zupełnie nowe podejście do projektowania.

więcej

Fit out - nowa część biznesu na rynku biurowym

Fit out - nowa część biznesu na rynku biurowym Aranżacja biura staje się dziś nie mniej ważna niż lokalizacja. Rynek wykończenia powierzchni biurowych z fazy designerskich projektów przerodził się w nowy segment biznesowy. Najemcy oczekują biura zaplanowanego od A do Z. Coraz większy fragment tego rynku przejmują więc firmy specjalizujące się dotychczas wyłącznie w poszukiwaniu i zarządzaniu biurami.

więcej

TechZone nowość od Armstrong – sufit zintegrowany z techniką

TechZone nowość od Armstrong – sufit zintegrowany z techniką Zazwyczaj sufit podwieszany i instalacje techniczne lub serwisowe tworzą niezależne od siebie, odrębne jednostki. Często prowadzi to do efektu sporego chaosu w estetyce wnętrza. Armstrong wprowadził system, który ułatwi uzyskanie ładu na suficie i łatwą integrację płyt sufitowych z oświetleniem i dyfuzorami powietrza. System TechZone to zupełnie nowe podejście do projektowania.

więcej

Sufit podwieszany montowany od dołu: zalety i tajemnice montażu

Sufit podwieszany montowany od dołu: zalety i tajemnice montażu Gdy myślimy o suficie podwieszanym zazwyczaj pierwsze skojarzenie to modułowa siatka rusztu nośnego i płyty sufitowe położone na ruszcie. A gdyby przyjąć totalne zaprzeczenie tej wizji - brak widocznego rusztu nośnego i montaż płyt od dołu? Tego rodzaju innowacyjne rozwiązanie nie musi być wyobrażeniem, jest dostępne na rynku i często montowane ze względu na swoje zalety.

więcej

Zdrowa szkoła – liczy się nie tylko brak słodyczy w sklepikach

Zdrowa szkoła – liczy się nie tylko brak słodyczy w sklepikach W nowym roku szkolnym wiele placówek edukacyjnych ruszy po remontach. Odświeżone, kolorowe, a często także powiększone szkoły i przedszkola są z roku na rok coraz bardziej przyjazne dla uczniów. Ciągle jednak kuleje akustyka. Jest głośno, nie tylko dlatego, że dzieci hałasują. Drugi spory problem to jakość powietrza w placówkach, gdzie przebywają uczniowie.

więcej

Polscy architekci bogaci w wiedzę o ekologii

Polscy architekci bogaci w wiedzę o ekologii Według danych europejskiego projektu ZEBRA 2020 Polacy są jednym z krajów, w których zainteresowanie tematyką energooszczędnego budownictwa jest ogromne. Ten trend potwierdza też najnowsze badanie wykonane na zalecenie firmy Armstrong. Wysoki poziom wiedzy ekologicznej dotyczy nawet bardzo specjalistycznych produktów jak sufity podwieszane - co trzeci architekt wie, że mogą one mieć zaawansowane parametry eko i zna pierwszy w Polsce program recyklingu sufitów realizowany przez Armstrong.

więcej

Sufit, który podnosi samopoczucie

Sufit, który podnosi samopoczucie Mniej znaczy więcej – te słynne słowa architekta Ludwig’a Mies van der Roche wyznaczają kierunek w nowoczesnym projektowaniu. Są też hasłem przewodnim nowej kampanii edukacyjnej firmy Armstrong - Less is more. Producent pokazuje, co w praktyce mniej znaczy więcej.

więcej

«
»
«
»