Artykuły

25 kwietnia: Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem

25 kwietnia: Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem Na hałas najbardziej narażone są dziś dzieci. Badania pokazują, że w polskich szkołach problem hałasu jest wciąż palący. Dzieci narażone są na męczące dźwięki nie tylko w czasie przerw, ale także na stołówce i w świetlicy. Efekt? Obniżenie koncentracji, rozdrażnienie i wzrost agresji. Prowadzone pomiary potwierdzają, że hałas może dochodzić do 90 czy nawet 110 decybeli, czyli mniej więcej jak na ruchliwej ulicy lub w czasie pracy młota pneumatycznego.

więcej

Światowej sławy ekspert od dźwięków współpracuje z Armstrong World Industries

Światowej sławy ekspert od dźwięków współpracuje z Armstrong World Industries Firma Armstrong World Industries, światowy lider w produkcji akustycznych sufitów podwieszanych, nawiązała współpracę ze światowej sławy ekspertem od dźwięków – Julianem Treasure. Topowy znawca akustyki jest pięciokrotnym mówcą na TED, jego wystąpienia obejrzane zostały ponad 30 mln razy. Teraz wspólnie z firmą Armstrong World Industries mówi o tym jak ważną rolę odgrywa akustyka pomieszczeń dla ludzi, którzy w nich przebywają.

więcej

BIM: na jakim etapie jest w Polsce projektowanie według nowej filozofii?

BIM: na jakim etapie jest w Polsce projektowanie według nowej filozofii? BIM, czyli nowatorski proces realizacji inwestycji budowlanych jest w Polsce nie tylko w fazie środowiskowych dyskusji, ale już faktycznej realizacji. Pierwsze budynki - jak warszawski Skyliner - są projektowane w środowisku BIM, a producenci materiałów, m.in. Armstrong dostarczający sufity podwieszane, udostępniają biblioteki plików.

więcej

Renowacje galerii i sieci handlowych

Renowacje galerii i sieci handlowych Renowacje galerii i sieci handlowych silnym trendem na rynku retail w Polsce. Polski segment centrów handlowych jest już rynkiem dojrzałym, jeśli potrzebuje jakiejś zmiany to zdecydowanie jakościowej, nie ilościowej. Dlaczego? E-handel coraz mocniej obniża liczbę odwiedzających sieci handlowe i galerie, a klienci stali się bardziej wymagający - cenią sobie komfort zakupów. Wzrasta więc liczba modernizowanych obiektów handlowych. To silny trend na 2016 rok.

więcej

W jakich biurach chce pracować pokolenie Millenialsów?

W jakich biurach chce pracować pokolenie Millenialsów? Przedstawiciele pokolenia Y wywierają coraz większy wpływ na wygląd i funkcjonalność biur. Jak wynika z raportu Deloitte, igreki stanowią dziś ponad połowę wszystkich pracowników, a ich oczekiwania są bardzo odmienne od wymagań starszych kolegów. Dlatego pracodawcy i deweloperzy zaczęli aktywnie włączać się w proces projektowania powierzchni biurowych.

więcej

Nowy A-book od Armstronga już na rynku

Nowy A-book od Armstronga już na rynkuNajnowsze wydanie prestiżowego rocznika A-book firmy Armstrong jest już dostępne na rynku. Wydawnictwo to podróż przez najciekawsze nowe inwestycje, które zrealizowano w Europie pokazująca aktualne trendy w architekturze i wyposażeniu wnętrz. W A-book 2016 zaprezentowano w sumie 41 realizacji, w tym trzy projekty z Polski. 

więcej

Armstrong pomógł zaaranżować kreatywne i ekologiczne wnętrza PwC

Armstrong pomógł zaaranżować kreatywne i ekologiczne wnętrza PwC Czym wyróżnia się biuro, które w pełni świadomie nazwać można przyjaznym dla pracowników? Jego wnętrza muszą rozbudzać kreatywność, a środowisko sprawiać, że pracownicy codziennie będą chcieli spędzić tam dzień. Liczą się ciekawie zaaranżowane wnętrza, przyjazna dla ucha akustyka i ekologia, która dziś jest nieodzownym elementem nowoczesnych miejsc pracy. M.in. dzięki zastosowaniu rozwiązań Armstrong takim biurem jest nowa, warszawska siedziba PwC.

więcej

Wzrost świadomości dobrej akustyki i ekologiczne remonty biur

Wzrost świadomości dobrej akustyki i ekologiczne remonty biur Zdaniem ekspertów firmy Armstrong, jednej z największych firm na świecie produkujących akustyczne sufity podwieszane, mijający rok upłynął w polskiej branży inwestycji i nieruchomości pod znakiem rosnącej świadomości dbania o przyjazną dla użytkowników akustykę, i dotyczyło to nie tylko biur, ale też szpitali, galerii handlowych i uczelni. Coraz więcej mamy też remontów biur realizowanych w sposób ekologiczny.

więcej

Muzyka w sklepach: przyciąga czy odstrasza klientów?

Muzyka w sklepach: przyciąga czy odstrasza klientów?
Przedświąteczny szał zakupów większości z nas wcale nie kojarzy się z mile spędzonym czasem, który poświęcamy na wyszukanie prezentów dla najbliższych. Źle wpływa na nas tłok w sklepach, ale przede wszystkim muzyka. W ocenie klientów puszczane zbyt głośno kolędy i świąteczne przeboje powodują irytację. Nie tylko. Nadmiar dźwięków w centrach handlowych wpływa źle na zdrowie. Czy coś można zmienić?

więcej

Nowe płyty sufitowe Armstrong Perla: maksimum ekologii i pochłaniania dźwięków

Nowe płyty sufitowe Armstrong Perla: maksimum ekologii i pochłaniania dźwięków Firma Armstrong wprowadziła do sprzedaży unowocześnioną rodzinę płyt Perla. Produkty są jednymi z najbardziej ekologicznych sufitów podwieszanych na rynku - cała linia posiada certyfikat zrównoważonego wytwarzania Cradle-to-Cradle. Nowe płyty mają też pomalowane krawędzie, co znaczenie podnosi ich wytrzymałość. Charakteryzuje je najwyższa klasa pochłaniania dźwięków - klasa A.

więcej

Wszystkie odcienie bieli

Wszystkie odcienie bieli Biel od lat króluje we wnętrzach mieszkań i domów. Ale ten uniwersalny kolor równie dobrze pasuje do wnętrz obiektów komercyjnych. Nic więc dziwnego, że coraz częściej spotkamy go w biurach, salach konferencyjnych, restauracjach czy w muzeach.

więcej

Armstrong wprowadza pierwsze w Polsce Baffle pionowe z krawędzią w kształcie fali

Armstrong wprowadza pierwsze w Polsce Baffle pionowe z krawędzią w kształcie fali Optima Baffles Curves nadają wnętrzu charakter, pozwalają kształtować akustykę pomieszczenia i są wyjątkowo łatwe w montażu. Nowy produkt Armstrong jest też ekologiczny - zawiera 80 proc. materiałów pochodzących z recyklingu.

więcej

Designerskie sufity Armstrong w domu mody MODO

Designerskie sufity Armstrong w domu mody MODOW powstającym w Warszawie obiekcie handlowym Modo Domy Mody zamontowane zostaną sufity podwieszane firmy Armstrong. Rozwiązania tej marki wybrane zostały nie tylko ze względu na parametry techniczne pozwalające kształtować przyjazną dla użytkowników akustykę, ale także wzornictwo.

więcej

Pracownicy call centre nie muszą przebywać w hałasie

Pracownicy call centre nie muszą przebywać w hałasie Linią dedykowaną do call centre są m.in. sufity podwieszane Armstrong z rodziny OP (open plan). To sufity mineralne trzeciej generacji o obniżonej gęstości wełny mineralnej, uzyskanej dzięki najnowszej technologii, m.in. Ultima+ OP, Perla OP 0,95 oraz Perla OP 1,00 czy Sierra OP, klasyfikowane w najwyższej klasie pochłaniania – klasie A.

więcej

Obiekty transportu publicznego: jak połączyć dobrą akustykę i nowoczesny wystrój wnętrz?

Obiekty transportu publicznego: jak połączyć dobrą akustykę i nowoczesny wystrój wnętrz? Hale na dworcach i lotniskach, perony, czy ciągi komunikacyjne to miejsca szczególnie trudne akustycznie. Jeśli do tego obiekt ma wyglądać nowocześnie i odpowiadać na dzisiejsze trendy, architekci stają przed sporym wyzwaniem. Odpowiedni dobór materiałów pozwala jednak stworzyć wnętrza przyjazne dla podróżnych.

więcej

«
»
«
»