Nowości firmowe
   
Artykuł NIEWIDOCZNY dla użytkowników
Data: 7.05.2019 14:17


NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Przeglądaj zdjęcia ->
NAPĘD MOTO WIŚNIOWSKI WKROCZYŁ NA RYNEK

Na rynku właśnie pojawił się najnowszy napędu MOTO WIŚNIOWSKI powered by Somfy. To ważny projekt dla rynku, który już został doceniony nagrodą TopBuilder w kategorii „Nowość Roku 2019”. MOTO to nie tylko produkt, ale i symbol zmiany sposobu działania w branży produktów dla domu.

Napęd do bram garażowych MOTO jest owocem współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy – światowego lidera w dziedzinie rozwiązań inteligentnego sterowania i automatyki. Po sukcesie pierwszego wspólnego projektu, napędu METRO, marki postanowiły pójść o krok dalej i stworzyć produkt, który wypełni niszę automatyki do bram garażowych w ekonomicznych cenach.

Minimalizm i elegancja

Wszystkie najważniejsze funkcje napędu do bram garażowych zostały zamknięte w minimalistycznej
i estetycznej obudowie. MOTO może być sterowane za pomocą nadajników oraz umożliwia podłączenie fotokomórek, lampy sygnalizacyjnej oraz przycisku naściennego do ręcznego sterowania. Napęd MOTO uruchomi się również w przypadku braku energii elektrycznej, jeśli posiadać będziemy baterię awaryjnego zasilania. Kolejnymi zaletami napędu jest szybka i prosta konfiguracja parametrów, a także natychmiastowe rozpoczęcie pracy w mniej niż 60 sekund od zamontowania. Dzięki cichej i płynnej pracy napęd sprawdzi się w garażach połączonych z budynkiem i sąsiadujących bezpośrednio z sypialnią. Co ważne, napęd MOTO jest produkowany w Europie.

- Po sukcesie pierwszego napędu METRO, który szybko okazał się rynkowym hitem, postanowiliśmy stworzyć produkt, który będzie odpowiadał potrzebom naszych klientów, szukających rozwiązań dla domu w ekonomicznych cenach. Dzięki współpracy z firmą Somfy stworzyliśmy dwa produkty dla różnych odbiorców, ale w tej samej idealnie dopracowanej formie i spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Każdy z nas doskonale zna naszych klientów, a łącząc siły mogliśmy stworzyć dla nich produkt idealny
mówi Marcin Strzelec, Menedżer Zarządzający grupami produktów bramy garażowe i przemysłowe, automatyka, technologie inteligentne  z firmy WIŚNIOWSKI.




- Napęd MOTO wpisuje się w zróżnicowaną ofertę marki WIŚNIOWSKI, a dzięki rozwiązaniom Somfy zapewnia komfort sterowania i eksploatacji, oparty na wieloletnim doświadczeniu na rynkach światowych. Technologia RTS, w której działa napęd jest doceniana przez instalatorów i użytkowników indywidulanych za niezawodność oraz za możliwość wykorzystania w rozbudowie systemu automatyki domowej  - mówi Piotr Bębenista, Key Account Manager Somfy Polska.  

Kwintesencją współpracy obu firm będzie wspólne wystąpienie podczas X Kongresu Stolarki Polskiej, którego WIŚNIOWSKI oraz Somfy będą Partnerami Strategicznymi. Na Kongresie obecny będzie dr Witold Jankowski - prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”. Wydarzenie odbędzie się 23 i 24 maja w podwarszawskiej Jachrance.



Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.

Artykuły powiązane:

BRAMA ELEWACYJNA - KWINTESENCJA ELEGANCJI

Elewacyjna Brama MakroPro 2.0 ELH to propozycja marki Wiśniowski dla osób ceniących wyrafinowany design i indywidualny styl. Projektowana jest na specjalne zamówienie klientów, zgodnie z ich wytycznymi i oczekiwaniami. Jest to więc produkt w pełni spersonalizowany i jedyny w swoim rodzaju.

więcej

NOWOCZESNE WZORY OGRODZEŃ MARKI WIŚNIOWSKI | PLIKI CAD BIM

Marka Wiśniowski to gwarancja jakości, dobrego stylu i elegancji. Ogrodzenia i bramy to flagowe produkty firmy. Proste linie, uniwersalne, utrzymane w minimalistycznym stylu formy dodają charakteru zarówno nowoczesnym jak i klasycznym obiektom

więcej

XXI wiek przyniósł więcej, niż oczekiwaliśmy. Oto rewolucja, która trwa już niemal dwie dekady

Właśnie dobiega końca druga dekada XXI stulecia. Wieku, który w wyobraźni niemal wszystkich ludzi miał być czasem rewolucji, nagłych zmian, pokaźnego skoku w rozwoju technologicznym. Przewidywania te – wyrażane zarówno w latach 90., jak i początkiem wieku – okazały się słuszne, a być może nawet nie doszacowały olbrzymiego potencjału ludzkiego rozumu i zdolności w transformacji dotychczasowych osiągnięć.

więcej

Technologia i emocje. Jak i dlaczego marka WIŚNIOWSKI trafiła na Marsa?

Zakończona i równocześnie rozpoczęta misja łazika była okazją, by porozmawiać nie tylko o podróży łazika Perseverance, ale również o przyszłości badań nad i w kosmosie. Podczas wykładu online zorganizowanego przez Naukową Wioskę, a prowadzonego przez Katarzynę Świderską, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI, można było posłuchać m.in. o silnikach rakietowych i detalach, które sprawiły, że zdołaliśmy dotrzeć na czwartą planetę Układu Słonecznego

więcej

Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta?

Przebywając w mieszkaniu niemal 24h/dobę, dostrzegamy wzrost kosztów jego utrzymania. Pojawia się zatem potrzeba modernizacji budynku pod kątem energooszczędności. Ważnym krokiem w tym kierunku jest kompleksowa wymiana stolarki, o której rozmawiamy z ekspertem marki WIŚNIOWSKI

więcej

. Wróć do listy tematów
dowload...
dowload...
dowload...
Co czytają inni: Zobacz więcej
dowload...

R E K L A M A

Ta witryna używa plików cookies, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Gamma Media bedącego wydawcą portalu infoArchitekta.pl. Dane przechowywane w celach marketingowych i statystycznych. Dane użytkowników gromadzone są anonimowo. Akceptuj;