Most na Popradzie

Share |

Most na PopradzieNowy Sącz: Ogłoszono przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń dla zadania pn.: Odbudowa mostu w mieście Muszyna na rzece Poprad w ciągu drogi powiatowej nr 1515 K Muszyna ul. Kościuszki wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej nr 1514 K Muszyna - Leluchów - ul. Pułaskiego i drogi powiatowej nr 1515 K ul. Kościuszki.




Zniszczony podczas powodzi most w miejscowości Muszyna na rzece Poprad w ciągu drogi powiatowej nr 1515 K Muszyna - ul. Kościuszki wraz z dojazdami ma zostać odbudowany. Istniejący most przez rzekę Poprad, uszkodzony podczas powodzi w 2010 roku, ze względu na parametry techniczne jak i skalę uszkodzeń wymaga rozbiórki. Do czasu budowy nowego pełnił będzie funkcję mostu objazdowego.


Odbudowa mostu obejmuje odbudowę uszkodzonego podczas powodzi mostu na rzece Poprad w innym miejscu i o innych parametrach wraz z dojazdami:
- ul. Kościuszki długość około 100 m,
- ul. Pułaskiego odcinek od przejazdu kolejowego km 1+952,00 do skrzyżowania z ul. Podgórną km 2+800,00, odcinek około 848,00 m,
- przebudowę skrzyżowania ul. Kościuszki z ul. Pułaskiego,
- przebudowę istniejącej sieci uzbrojenia i innych urządzeń kolidujących z projektowanym mostem i dojazdami (wodociąg, kanalizacja sanitarna, linie teletechniczne i elektryczne, sieć gazowa, oświetlenie uliczne),
- budowa kanalizacji opadowej na moście i dojazdach,
- budowa oświetlenia ulicznego na moście i dojazdach.

Parametry techniczne mostu:
- klasa nośności mostu B - 40 T
- szerokość jezdni min. 7,00 m,
- chodnik obustronny, min. 2,00 m

Zakres opracowania obejmuje wykonanie:
- mapy sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych w skali 1:500,
- przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu - karta informacyjna przedsięwzięcia (sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. (O udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (o ile będzie wymagany),
- geologicznych warunków posadowienia obiektu,
- operatu wodno-prawnego,
- projektu budowlanego,
- projektu wykonawczego,
- przedmiaru robót,
- kosztorysu inwestorskiego,
- projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- projektu organizacji ruchu docelowego,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- wniosku wraz z wszystkimi wymaganymi opiniami oraz projektem podziału działek wymaganych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

W skład opracowania wchodzi uzyskanie:

- wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń,
- decyzji o pozwoleniu wodno prawnym,
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- decyzji zgody na realizację inwestycji drogowej.

Mapa sytuacyjno-wysokościowa obejmuje pas drogowy i teren poza pasem
o szerokości min. 30 m po obu stronach drogi. Mapa ma zostać wydrukowana w kolorze.

Dokumentację należy uzgodnić w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowym Sączu i sporządzić w 5 egzemplarzach oraz dostarczyć zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej na płycie CD - całość w formacie PDF (opisy w formacie edytowalnym WORD w wersji 97 lub wyższej, rysunki w formacie autocad lub microstation). Projektant zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w ramach umowy. Wykonawca - Projektant ponosi koszty wykonania wszelkich badań wymaganych do uzyskania decyzji.

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) nie później niż w terminie składania ofert.


Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd.nowy-sacz.pl/12,PRZETARGI.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136 pok. Nr 13.

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»