Krzeszowice - przetarg do 29 maja 2009

Projekt i wykonanie zespołu garaży dla samochodów osobowych przy ul. Długiej (bocznej) w Krzeszowicach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach , ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja Samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT I WYKONANIE ZESPOŁU GARAŻY DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZY UL. DŁUGIEJ (BOCZNEJ) W KRZESZOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie 13 szt. garaży dla samochodów osobowych przy ul. Długiej (bocznej) w Krzeszowicach. Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności uzyskanie i/lub wykonanie: W zakresie prac projektowych: a) opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany), b) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień i ostatecznego pozwolenia na budowę zespołu garaży dla samochodów osobowych, c) projekt zagospodarowania terenu należy opracować na wykonanym przez wykonawcę aktualnym podkładzie geodezyjnym zgodnie z przepisami prawa budowlanego (mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych z klauzulą Starostwa Powiatowego). Krzeszowice nie posiadają planu zagospodarowania przestrzennego wobec powyższego należy przed przystąpieniem do projektowania uzyskać decyzje o warunkach zabudowy. 2.2. W zakresie robót budowlanych: a) Wykonanie 13 szt. garaży w zabudowie szeregowej, wykonanie w technologii tradycyjnej murowane z pustaka gazobetonowego, na zaprawie cementowo wapiennej fundament żelbetowy wylewany na mokro z betonu B-20, izolacja przeciwwilgociowa fundamentów z trzema warstwami papy układane na lepiku. b) Posadzka cementowa na podłożu betonowym. c) Tynki zewnętrzne: zwykłe kat. II cementowo-wapienne zacierane na gładko wraz z pomalowaniem, d) Ściany zewnętrzne grubości 25 cm na zaprawie cementowo-wapiennej wewnętrzne wg warunków technicznych, e) Stropodach jednospadowy betonowy, w nawiązaniu do istniejących garaży. f) Pokrycie stropodachu: papą termozgrzewalną lub papa asfaltową- 3 warstwy układane na lepiku, obróbki z blachy ocynkowanej. g) Wody opadowe z dachu należy odprowadzić na teren działki, teren nieutwardzony, lub do kanalizacji ogólnospławnej po uzyskaniu warunków w Spółce Wodociągi i Kanalizacja. h) Instalacje elektryczne zaprojektować i wykonać zgodnie z warunkami technicznymi zasilania. Instalacja oświetleniowa podtynkowa kabel w rurkach hermetycznych z jednym punktem oświetleniowym i jednym gniazdem wtykowym niskonapięciowym. Wykonanie instalacji piorunochronnej. i) Bramy garażowe uchylne z blachy falistej otwierane do góry z jednym zamkiem, j) Wszystkie prace należy wykonać kompleksowo z doprowadzeniem do odbioru budynku przez odpowiednie służby budowlane. Wszystkie prace należy wykonać kompleksowo z doprowadzeniem do odbioru budynku przez odpowiednie służby budowlane. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z wymaganymi dodatkowymi opracowaniami, uzgodnieniami, decyzją o warunkach zabudowy, wersję elektroniczną opracowań na płycie CD w formacie PDF, DOC.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1, 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej lub wariantowej: nie.
II.1.6) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych) zgodnie z zapisami w SIWZ,
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa, oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień Za spełnienie warunku będzie uważane: wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. dysponowanie osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika budowy, posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane i będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz wykazanie w ofercie głównego projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania wraz z dokumentami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 9.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1. oraz 9.2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. Roboty przedstawione w wykazie muszą spełniać warunek postawiony w pkt. 9.1.2.niniejszej SIWZ. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów i Budownictwa, oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, wzór oświadczenia Wykonawcy o reprezentowaniu zamawiającego i uzupełnianiu ewentualnych braków Polisę ubezpieczeniową lub jej kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy stanowiący Część II do niniejszej SIWZ Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl ( BIP).?Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzeszowicach Wydział Inwestycji Remontów Infrastruktury Technicznej tel. 012-252-08-06.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Krzeszowicach ul. Grunwaldzka 4 - dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Więcej www.krzeszowice.pl.

Zaloguj się jako Użytkownik aby móc dodawać komentarze.
«
»
«
»